Sorena

۱۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فایروال فورتی وب FortiWeb

فایروال فورتی وب FortiWeb

شرکت Fortinet با ارائه سری فایروال های وب FortiWeb که از نوع فایروال های web application firewall (WAF) میباشد قادر به شناسایی و جلوگیری از انواع تهدیدات امنیتی در اینترنت میشود این نرم افزار با هوش مصنوعی قوی و قابلیت های Machine learning قادر به پردازش حجم وسیعی دیتا های تحت وب بوده و انواع URL های مخرب ، ویروس ، تروجان ها و آسیب پذیری های دیگر را به سرعت شناسایی و جلوگیری میکند. همچنین FortiWeb قادر به هماهنگی با انواع شبکه های با Cloud, Virtual, On-Premises میباشد و با اعمال پالیسی های متنوع قادر به ایمن سازی شبکه از تهدیدات اینترنتی میباشد.

ویژگی های فایروال FortiWeb

سری WAF های FortiWeb با قابلیت های بیشمار در زمینه کنترل ترافیک ، شناسایی و جلوگیری از انواع آسیب پذیری ها و تهدیدات امنیتی بر بستر اینترنت با ابزار های پیشرفته سبب ایمن سازی شبکه میشوند. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    • جلوگیری از حملات مختلف همچون Cross Site Scripting، Application Layer Attacks، SQL Injection ، Buffer overflows، Session Hijacking
    • جلوگیری از حملات Bot ها
    • قابلیت پشتیبانی شبکه های مجازی همچون VMware, Microsoft Hyper-V, Citrix XenServer, Open Source Xen, VirtualBox, KVM, and Docker platforms
    • قابلیت پشتیبانی شبکه های ابری همچون AWS, Azure, Google Cloud, Oracle Cloud
    • قابلیت جلوگیری از حملات Defacement
    • قابلیت پیکربندی ابزارهای Caching و Compression

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات Fortinet با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

  • Fateme shoorabi
  • ۰
  • ۰

فایروال فورتی گیت FortiGate

فایروال فورتی گیت FortiGate

امروزه با توجه به حجم عظیم بدافزار ها ، ترافیک های مخرب و تهدیدات امنیتی نیاز به دستگاهی قدرتمند جهت جلوگیری از انواع تهدیدات IPS و IDS در سطح شبکه میباشد . شرکت Fortinet با ارائه سری فایروال های FortiGate قادر به کنترل امنیتی بر روی انواع ترافیک ها و سرویس ها در شبکه میباشد و با ویژگی های متنوعی همچون پشتیبانی انواع VPN، قابلیت وب فیلترینگ، فایل فیلترینگ،  AntiSpam ، ابزار های مدیریت ترافیک و اعمال پالیسی های متنوع جهت شناسایی و جلوگیری از جدیدترین آسیب پذیری ها با هوش مصنوعی قدرتمند و قابلیت هایMachine learning قادر به پردازش حجم وسیعی از دیتا بوده و انواع بدافزار ها همچون ویروس ها ، تروجان ها و آسیب پذیری های دیگر را به سرعت شناسایی و از نشر آن ها جلوگیری کرده و شبکه ای امن و پایدار را به ارمغان می آورد.

ویژگی های فایروال فورتی گیت

سری فایروال های FortiGate با قابلیت های بشمار در زمینه کنترل ترافیک ، شناسایی و جلوگیری از انواع بدافزار ها و تهدیدات امنیتی بسیار کاربردی میباشند. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مجهز به آنتی ویروس پیشرفته جهت اسکن و جلوگیری از نشر انواع بدفزار ها همچون Virus، worm، ، Trojan ، rootkit  ، spy و آسیب پذیری های دیگر
  • قابلیت Traffic Shaping جهت کنترل ترافیک و اعمالی پالیسی و محدودیت بر روی ترافیک مصرفی در قسمت های مختلف شبکه
  • پشتیبانی از انواع VPN tunnel همچون IPSec و SSL VPN
  • مجهز به سیستم پیشگیری از نفوذ IPS
  • قابلیت جلوگیری از حملات Dos یا DDoS
  • فابلیت هماهنگی با نرم افزار FortiAnalyser جهت مانیتورینگ پیشرفته ترافیک ها و فعالیت ها در سطح شبکه
  • قابلیت اعمال پالیسی ها بر اساس نوع دستگاه، سیستم عامل، IP، موقعیت، زمان و غیره
  • پشتیبانی قابلیت High Availability و Load Balancing
  • مجهز به سیستم عامل قدرتمند FortiOS بر پایه لینوکس با قابلیت های Open API و غیره
  • قابلیت تشخیص URL های مشکوک و جلوگیری از دسترسی به آن ها
  • قابلیت مانیتوریک ترافیک وب و کنترل سطح دسترسی کاربران به سایت ها و پلتفرم های آنلاین
  •  

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات Fortinet با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

  • Fateme shoorabi
  • ۰
  • ۰

خرید Fortinet

fortinet

شرکت Fortinet   در سال ۲۰۰۰ با دیدگاه ارائه امنیت گسترده و یکپارچه با کارایی بالا در زیرساخت فناوری اطلاعات شروع به فعالیت نمود. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از شرکت های پیشروی جهان در حوزه تولید تجهیزات امنیت شبکه فعالیت میکند و از اولین کمپانی های ارائه دهنده تجهیزات مدیریت یکپارچه تهدیدات Unified Threat Management (UTM) می باشد.

بطور کلی، خدمات شرکت Fortinet شامل شامل فایروال های نسل جدید، آنتی ویروس، VPN، سیستم جلوگیری از نفوذ (IPS)، جلوگیری از هرزنامه ها، فیلترکردن سایت ها و مدیریت ترافیک می شوند.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

 

محصولات شرکت Fortinet

شرکت Fortinet برحسب هر نوع نیاز در حوزه امنیت شبکه، محصول اختصاصی مرتبط با آن نیاز را ارائه داده است که در ادامه به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

فایروال FortiGate

یکی از برترین و معروفترین محصولات شرکت Fortinet که جزو فایروال های با عملکرد بشدت موثر و رده بالا در حوزه برقراری امنیت شبکه به شمار می آید، فایروال FortiGate میباشد. فایروال Fortinet که با نام FortiGate، در طیف گسترده ای از دسته بندی ها، متناسب با هر محیط در دسترس است تا مجموعه گسترده ای از عملکردهای امنیتی و شبکه های نسل بعدی را ارائه دهد.

  • Fateme shoorabi
  • ۰
  • ۰

خرید FINDFACE

 

FindFace

 

فناوری تشخیص چهره چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تشخیص چهره یک فناوری بیومتریک است که با استفاده از تجزیه و تحلیل الگوهایی که از صورت یک فرد به دست می آورد، قادر است افراد را از یک دیگر تشخیص دهد و آن ها را شناسایی نماید و بتواند هویت افراد را تایید کند. در سال های اخیر از فناوری تشخیص چهره در بسیاری از زمینه های استفاده شده است مانند استفاده از این فناوری برای بازگشایی قفل صفحه گوشی های هوشمند تا کاربردهای بسیار مهم امنیتی در سازمان های مختلف. قابلیت استفاده در اهداف و زمینه های مختلف باعث شده که فناوری تشخیص چهره طیف وسیعی از کاربردها را داشته باشد و محبوبیت خاصی در بین سازمان ها، شرکت های مختلف و… بیاید.

یکی از دانش آموختگان دانشگاه هنری رودچنکوی روسیه به نام ایگور زتکو در پروژه ای تحت عنوان Your Face Is Big Data ثابت کرده است که کاربران اینترنت باید بیشتر مراقب امنیت خود باشند، ایگور در طول بازه ی زمانی معین از کسانی که در مترو روبروی وی می نشستند به صورت نامحسوس عکسبرداری کرده و توانسته از این طریق ۱۰۰ عکس را جمع آوری کند، پس از این ایگور با استفاده از نرم افزار FindFace توانسته تا با دقت ۶۰ الی ۷۰ درصدی افراد را شناسایی کرده و بتواند آنها را در شبکه های اجتماعی ردیابی کند.

حال فکر کنید هکرها و یا دستگاه های امنیتی چه نرم افزارهایی را برای این منظور استفاده می نمایند، به هر حال ایگور متوجه شده است که تشخیص هویت برای افراد بین ۱۸ الی ۳۵ ساله با دقت بیشتری امکان پذیر است تا افراد کهنسال، ایگور توانست تا با ردیابی افراد در شبکه های اجتماعی اطلاعات زیادی را راجع به زندگی آنها، محل سکونت و غیره کسب کند. ایگور زتکو در رابطه با پروژه ی خود می گوید:

” نتیجه ی پروژه نشان می دهد که پیشرفت تکنولوژی در تضاد با حفظ حریم خصوصی افراد عمل می کند و این چشم اندازی از آینده ی حریم خصوصی افراد در آینده است. “

  • Fateme shoorabi
  • ۰
  • ۰

خرید Milestone

خرید Milestone

شرکت دانمارکیMilestone از شناخته ترین شرکتهای تولید کننده دوربین های مدار بسته و ابزارهای مدیریت ویدئو بوده و نرم افزارهای مختلفی را با قابلیت های گوناگون تولید کرده است. نرم افزار Milestone XProtect  از پرطرفدارترین محصولات این شرکت می باشد که با بهره گیری از رابط کاربری بسیار ساده مناسب برای هر سازمانی است.

نرم افزار XProtect  با پشتیبانی از 900 مدل دوربین مختلف از 80 تولید کننده معتبر باعث شده است که مدیریت تصاویر دوربین مدار بسته نسبت به گذشته قابل اطمینان و آسان تر گردد.

معرفی نرم افزار Milestone XProtect

از نرم افزار XProtect می توان بعنوان یکی از قدرتمند ابزارها برای مدیریت دوربین های مداربسته تحت شبکه در مقیاس های بسیار بزرگ دانست که از تعداد نامحدود دوربین ، کاربر و سایت پشتیبانی کرده و می توان بوسیله آن دسترسی های متنوعی برای مدیران و کاربران ایجاد کرد.

این محصول از جدیدترین نسل دوربین‌های تحت ‌شبکه پشتیبانی کرده و امکان مدیریت تصاویر را بصورت آنی مهیا میگرداند. همچنین از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به ارسال هشدارها از طریق موبایل، مدیریت پیشرفته دوربین‌های LPR و کنترل تردد و بسیاری قابلیت ریز و درشت دیگر اشاره کرد.

مشتریان میتوانند این محصول را در نسخه های زیر با تنوع مختلفی از ویژگی ها تهیه نمایند:

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

XProtect Essential
XProtect Professional
XProtect Expert
XProtect Corporate

  • Fateme shoorabi
  • ۰
  • ۰

خرید Radware

خرید Radware

شرکت Radware یک موسسه شناخته شده بین المللی میباشد. کمپانی Radware بعنوان یکی از پیشتازان ارائه دهنده راهکارهای امنیتی برای بسترهای فیزیکی،کلود و دیتاسنترها شناخته میشود. محصولات این شرکت با ارتقای امنیت زیرساخت، اپلیکیشن، و سرویس های موجود در سازمان های پیشرفته، به آنها امکان انطباق سریع با آخرین تغییرات این صنعت را میدهد.

مهم ترین محصولات و خدمات Radware شامل سرویس های زیر میباشد:

اپلیکیشنCloud WAF Service : پیاده سازی امنیت وب اپلیکیشن ها
اپلیکیشن Bot Manager: پیاده سازی امنیت اپلیکیشن های وب در برابر بات ها و تهدیدات اتومات
اپلیکیشن API Protection: محصولی برای برقراری امنیت APIها
اپلیکیشن Kubernetes WAF: سرویس WAF برای محیط های CI/CD
اپلیکیشن DefenseFlow: راهکاری Radware برای شبکه های SDN برای کاهش حملات
سرویس DDoS Protection: سرویسی برای محافظت در برابر حملات DDoS
دستگاه DefensePro: راهکاری برای پیاده سازی DDoS Protection، Internet Pipe Saturation، SSL-Based Attack Protection در سطح شبکه
سری FastView: راهکار web performance optimization (WPO) برای تسریع وب سایت ها و اپلیکیشن ها
سری AppXML: راهکاری بمنظور ارتقای پردازش ارتباطات XML-based
سری AppWall: راهکار پیاده سازی WAF و PCI Compliance
کنترلر Alteon: سرویسی امن برای پیاده سازی WAF
لود بالانسر LinkProof NG: نسل جدید Load Balancer شرکت Radware با قابلیت های Disaster Recovery، Multi-homing و WAN Connectivity
محصول Inflight: تجهیز Radware برای پیاده سازی مانیتورینگ در شبکه با قابلیت های Anti-Scraping و Data Theft Protection

  • Fateme shoorabi
  • ۰
  • ۰

خرید F5

خرید F5

محصول F5

f5

امروزه و در دنیای تکنولوژی شرکت های زیادی وجود دارند که در حوزه های مختلف از جمله شبکه و زیر ساخت، امنیت و غیره مشغول به فعالیت هستند. شرکت F5 جزو معدود شرکت هایی است که بصورت کاملا حرفه ای در حوزه امنیت راهکارهای مختلفی را ارائه داده است.  

کمپانی F5 در سال ۱۹۹۶ کار خود را با تولید تجهیزات  Load Balancing با نام تجاری BIG-IP آغاز کرد. نحوه کار این تجهیزات به گونه ای است که اگر یکی سرورها بدلایلی خاموش شود و یا ترافیک بیش از حدی بر روی آن وجود داشته باشد، این محصول بخشی از ترافیک یا تمامی ترافیک موجود بر روی سرور را به سمت سرور های دیگری که تونایی پاسخگویی ترافیک موجود را دارا می باشند، ارسال می نماید.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

 

  • Fateme shoorabi
  • ۰
  • ۰

نرم افزار GFI Help Desk

 نرم افزار GFI Help Desk

نرم افزار GFI Help Desk

با توجه به نیازمندی ها و مشکلات فراوان کاربران در سازمان ها نیاز به سامانه ای جامع جهت ثبت مشکلات کاربران و پاسخ دهی میباشد. نرم افزار GFI Help Desk با ارائه سیستم تیکتینگ جامع و قابلیت های دسته بندی ، تعیین وضعیت تیکت ها و قابلیت هماهنگی با انواع سامانه ها و چت آنلاین سبب میشود هرچه سریعتر به مشکلات کاربران رسیدگی شود. سیستم تیکتینگ این نرم افزار قابلیت های فراوانی همچون ارسال ایمیل مشکلات کاربران به سامانه تیکتینگ ، هماهنگی با ساماته های چت آنلاین ، نرم افزار های مانیتورینگ و غیره دارا میباشد و با ارئه کنسول جامع بر روی پلتفرم های مختلف سبب رسیدگی سریع و آسان به مشکلات کاربران میشود.

ویژگی های نرم افزار GFI Help Desk

این محصول با سیستم تیکتینگ پیشرفته جهت تسهیل فرایند های Help Desk بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به رسیدگی به مشلات کاربران خواهند بود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    • سیستم تیکتینگ پیشرفته و قابلیت دسته بندی و اولویت بندی تیکت ها
    • قابلیت تبدیل خودکار ایمیل مشکلات کاربران به تیکت
    • قابلیت اتصال به تلفن های سازمانی و نظرسنجی از کاربران
    • قابلیت هماهنگی با سامانه های چت آنلاین و شبکه های اجتماعی
    • قابلیت مشاهده تاریخچه تیکت های کاربران
    • قابلیت مدیریت پروفایل کاربران و اضافه کردن اطلاعات کاربران
    • پشتیبانی از قابلیت RestAPI و سازگار با اتوماسیون های اداری، نرم افزار های حسابداری و غیره

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

 

  • Fateme shoorabi
  • ۰
  • ۰

 نرم افزار GFI FaxMaker Online

نرم افزار GFI FaxMaker Online

نرم افزار GFI FaxMaker Online یک پلتفرم آنلاین تحت وب جهت  ارسال و دریافت نمابر بوده و بدون نیاز به تجهیزات مختلف همچون سرور فکس ، خط تلفن ، کارت فکس و مودم سبب کاهش هزینه ها و سهولت استفاده میگردد. از مزایای این نرم افزار میتوان به گزارش گیری پیشرفته،استفاده از شماره های سازمانی و مجازی، بایگانی، ارسال و دریافت فکس ها از ایمیل و نرم افزار های دیگر ،ذخیره سازی در فرمت های مختلف و غیره اشاره کرد. با استفاده از این نرم افزار هزاران کاربر به صورت همزمان میتوانند بر روی سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف از سرویس فکس آنلاین استفاده کنند.

ویژگی های نرم افزار GFI FaxMaker Online

نرم افزار GFI FaxMaker Online با ارائه پلتفرم فکس پیشرفته آنلاین سبب مدیریت آسان فکس ها شده و با قابلیت های فراوان اعمال پالیسی، خودکارسازی فرایند ها و غیره انتخابی مطمئن جهت سرور فکس یر روی فضای ابری میباشد. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  •  امکان ارسال فکس از پلتفرم آنلاین GFI FaxMaker Online به ایمیل و بالعکس
  • بدون نیاز به نصب و سرویس دهی به صورت آنلاین
  • قابلیت فشرده سازی فکس ها و دانلود به صورت گروهی
  • قابلیت استفاده از شماره سازمانی یا شماره جدید مجازی یرای سرور فکس
  • قابلیت شخصی سازی رابط کاربری
  • پشتیبانی از استفاده هزاران کاربر به صورت همزمان
  • پشتیبانی از پروتکل Transport Layer Security (TLS)
  • قابلیت مانیتورینگ لحظه ای فکس های ارسالی و دریافتی ، شماره های مورد استفاده ، فعالیت کاربران و غیره
  • هماهنگی با سرویس Microsoft Server Exchange Server ، Lotus Notes ، Office 365 ، Google Apps
  • قابلیت هماهنگی با پروتکل های میل سرور Pop3 ، Imap و SMTP

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

  • قابلیت ارسال فکس جهت پرینت با پروتکل های SMTP و HTTPS
  • بدون نیاز به راه اندازی سرور فکس ، خط تلفن ، کارت فکس و مودم
  • قابلیت دریافت فکس با فرمت های مختلف همچون TIFF و PDF
  • قابلیت مسیریابی فکس و ارسال به صندوق پستی هر کاربر
  • سازگاری با انواع سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف
  • قابلیت هماهنگی با پایگاه داده های Microsoft SQL Server و Microsoft Access
  • قابلیت استفاده از Email2FaxGateway جهت ارسال و دریافت پیام ها بر روی سیستم شخصی کاربران
  • پشتیبانی از چندین میل سرور به صورت کلاستر

  • Fateme shoorabi
  • ۰
  • ۰

نرم افزار GFI FaxMaker

  

نرم افزار GFI FaxMaker

نرم افزار GFI FaxMaker

نرم افزار GFI FaxMaker سرور فکس متمرکز جهت مدیریت، مانیتورینگ، ارسال و دریافت نمابر بوده و با امکانات بیشماری که در اختیار کاربران قرار میدهد سبب کاهش هزینه ها و افزایش کارایی میگردد. همچنین از مزایای ارسال و دریافت نمابر به این روش میتوان به قابلیت بایگانی، امکان ارسال و دریافت فکس ها از ایمیل و نرم افزار های دیگر ،ذخیره سازی در فرمت های مختلف و غیره اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار GFI FaxMaker

نرم افزار GFI FaxMaker با ارائه سرور فکس پیشرفته سبب مدیریت آسان فکس ها شده و با قابلیت های فراوان همچون ارسال و دریافت فکس ها به ایمیل ، اعمال پالیسی، خودکارسازی فرایند ها و غیره انتخابی مطمئن جهت سرور فکس در سازمان ها میباشد. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه خرید محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

  •  امکان ارسال فکس به ایمیل و ایمیل به فکس از طریق میل سرور و خط تلفن
  • قابلیت فشرده سازی فکس ها و بهینه سازی منابع ذحیره سازی
  • هماهنگی با سرویس های MDaemon ،Lotus Domino، Microsoft Exchange ، Gmail و سایر سرویس های ارسال و دریافت ایمیل POP3 و IMAP
  • قابلیت نصب بر روی ماشین مجازی جهت کاهش هزینه ها
  • قابلیت استفاده از Email2FaxGateway جهت ارسال و دریافت پیام ها بر روی سیستم شخصی کاربران
  • پشتیبانی از میل سرور های Cluster
  • قابلیت استفاده از پروتکل های مسیریابی فکس همچون CSID ، DTMF/DID ، MSN ، OCR و Line
  • قابلیت خودکارسازی پرینت فکس های دریافتی بر اساس پالیسی های اعمال شده
  • پشتیبانی از پروتکل FOIP و امکان دریافت و ارسال نمابر از طریق IP
  • قابلیت دسته بندی فکس ها و ارسال هر فکس به پوشه مدنظر

  • Fateme shoorabi