Sorena

  • ۰
  • ۰


 

cisco catalyst 9100 license

اکسس پوینت سیسکو سری 9100 با قابلیت پشتیبانی از Wifi-6 میباشد که امروزه درحال رشد و مورد استفاده میباشد. استاندارد 801.11ax و یا وای فای 6 باعث گسترش شبکه های گیگ اترنت و اطمینان بیشتری به شبکه ها بی سیم میشود و کاربران بیشتری میتوانند در شرایط و مراکز پرتراکم به اکسس پوینت ها متصل گردند و تجربه بهتری در کار با اینترنت داشته باشند. همچنین در زمینه هایی مانند اینترنت اشیا ، ویدیو های 4K و غیره میتوان از این تکنولوژی بیش از پیش بهره برد. تمامی اکسس پوینت های 9100 سیسکو نسل جدیدی از دستگاه ها هستند که این تکنولوژی را پشتیبانی میکنند.

برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص محصولات لایسنس سوئیچ سیسکو Catalyst اینجا کلیک کنید


تکنولوژی Cisco RF ASIC

المان اصلی سیسکو 9120 که سردمدار سری 9100 میباشد ، بهره مندی از چیپ Cisco RF ASIC است که با هماهنگ شدن با نرم افزار این دستگاه ویژگی هایی از قبیل CleanAir و بسیاری موارد دیگر را برای شبکه فعال میکند.

امروزه لایسنس سوئیچ سیسکو Catalyst 9100 پیشگام در نوآوری در عرصه امواج رادیویی با گسترش Cisco intent-based networking میباشند.

  • ۰۱/۰۹/۲۳
  • Fateme shoorabi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی